راديو محطة مصر بث مباشرة اون لاين , اذاعة اسامة منير



راديو محطة مصر الموقع الرسمي وبه بث مباشر لإذاعة راديو محطه مصر وهي تعتبر اول محطة راديو مصري حقيقية علي الإنترنت تقدم اقوى البرامج اليومية من خلال عدة مذيعين اشهرهم المذيع اسامة منير بفكر شباب مصر واخر الاخبار الفنية و الاجتماعية واخر اخبار الموضة
البث المباشر لإذاعة وراديو محطة مصر Mahatet Masr Radio مباشرة
راديو محطة مصر اذاعة مصرية من مصر لكل العرب في مصر و خارج مصر 
راديو علي الانترنت بث مباشر
استمع الى راديو محطة مصر بث مباشر .
اذاعة محطة مصر شبابية جديدة , وهى خاصة بالفنان اسامة منير . 
راديو محطة مصر اذاعة شبابية,مالكها الاعلامى الشهير اسامة منير .
اذاعة محطة مصر تذاع فقط على الانترنت وليس لها ترد على الراديو العادى . 


قائمة البرامج المذاعة على راديو محطة مصر وميعاد بثها بتوقيت القاهرة
فري واي - السبت الي الخميس - الساعة 10 مساءً - 8 مساءً
تقديم - فرح على , وردة عدوية , وائل عصام , هانى بشرى

54 بالليل - الأحد ، الثلاثاء ، الخميس - الساعة 1 صباحاً - 11 - مساءً
تقديم - اميرة نور

توك لوك - الاحد الي الخميس - الساعة 10 صباحاً 8 - صباحاً

مقولة من موقع راديو محطة مصر
احنا راديو محطة مصر - اذاعة مصرية من مصر
لكل العرب في مصر و خارج مصر
.احنا راديو علي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلف
عملها اسامة منير
علي راديو محطة مصر هتعيش جو مصر
و عشان كده احنا
اذاعة شبابية
فيها اجدد و كل الاغاني العربية
اسكتشات كوميدية
مايتوصاش Talk show
هتلاقي برامج قبل كدة ماسمعتهاش
مذيعين و مذيعات قريبين منك ماتنساش
و علي راي المثل تعرف محطتنا - اعرفها
سمعتها - لا - بقي ما تعرفهاش
و اللي مايعرفناش قوله ان احنا محطة مصر
عيش جو مصر
بنخاف مش قوي- بنحب قوي - بنحس قوي قوي
هتحس ان احنا معاك في بيتك - و فسحتك و شركتك
وغنوتنا لازم تبقي غنوتك
لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين 3
محطتنا محطتك
(محطة مصر عيش جو مصر )




الموقع الرسمي لراديو محطة مصر : www.mahatetmasr.com

هناك تعليق واحد: